الف دزفول

الف دزفول
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کجایند مردان پر ادعا !!!

چند خطی در خصوص بی انصافی در انتشار یک خبر مهم در حوزه دفاع مقدس دزفول

 

 

« نگذاریدپیشکسوتان جهاد و  شهادت  در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند » و این جمله­ ی همان امامی است که این روزها خیلی­ ها سنگش را به سینه می­زنند و از نامش پله می سازند برای بالا رفتن از پله ­های نازک و شکننده­ ی دنیاطلبی.

برای ماندگاری دو روز بیشتر مسئولیت­شان و ثبات صندلی گردانی که گرم و نرم­تر از آن جایی در عالم، حالشان را خوب نمی کند.

این حرف همان امامی است که روزی عده­ ای به فرمانش زمین و زمان را به دوختند و امروز حب و بغض ریاست، از امام فقط عکسی مصلحتی بالای میزشان گذاشته است.

عجیب مانده ام به این شهر! به شهری که اگر فرزندی منتسب به آقایان در مسابقه ­ی «منچ و مارپله»­ی دبستان برنده شود، شهر را پر می­کنند از بنر! و سایت ­ها را شلوغ می­کنند از خبر آن اتفاق میمون، اما زمانی که قهرمانی گمنام برای شهر افتخار می آفریند، بیخیال، لم داده اند روی صندلی شان و دستشان برای نوشتن دستوری برای تقدیر از پهلوان و قهرمان ارزشی شهرشان فلج می شود.

حالا دیگر اگر این قهرمانی به موضوع دفاع مقدس مرتبط شود که دیگر هیچ. آقایان هنوز «دال» دفاع مقدس و «شین» شهید را نشنیده اند، ندای وااسرافایشان به اوج می رسد و دم از نداری می زنند. چرا که اکثر مسئولین این شهر هیچ گاه نه برای دفاع مقدس  ارزش قائل  بوده اند و نه برای شهید و شهادت و نه روزی ریالی به عشق هزینه کرده اند  که اگر ارزش قائل بودند این وضعیت یادگارها  و آثار سال های دفاع مقدس در دزفول نبود. افسوس باید خورد برای پایتخت مقاومت ایران که از بیرون چگونه نگاهش می کنند و از درون چه آشوبی دارد در حوزه ی دفاع مقدس و شهدا و جانبازانش.

این همه سایت خبری در عصر رسانه و در دنیای دیجیتال کجا هستند تا پوشش دهنده ی قهرمانی­های شهدای شهر باشند. درست است این چنین خبرهایی دیگر از رونق افتاده و بازدید کننده اش کم است و رتبه سایت ها را افزایش نمی دهد. اما پس غیرت چه می شود آخر؟ غیرت نسبت به قهرمانان واقعی شهر!

متولیان و مدعیان دفاع مقدس و شهدای دزفول کجا هستند ؟ آنان که ادعایشان کمر کوه می شکند ، اما در عمل قدمی برای شهدا و دفاع مقدس بر نمی دارند.

ولش کن. بی خیال . ادامه بدهم فقط سوز دل خودم را مرور می کنم و آقایان را کَک هم نمی گزد.

 

همه اینها را گفتم تا بگویم شهید بزرگوار «عبدالحسین کیانی » از شهدای عملیات فتح المبین پایتخت مقاومت ایران ، دزفول قهرمان ، به عنوان «شهید شاخص سال 1395 سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان» معرفی گردید و طی مراسمی از خانواده ی این شهید معظم در استان تقدیر شد. اما متاسفانه در هیچ رسانه ی خبری استان و شهرستان این افتخار بزرگ منعکس نگردید.

الف دزفول،  این انتخاب شایسته را به مردم پایتخت مقاومت ایران ، دزفول قهرمان و همچنین به خانواده معظم و صبور این شهید والامقام تبریک عرض نماید.

 

**جهت آشنایی بیشتر با این شهید والامقام ، مطلبی را که در آذرماه سال 1393 در خصوص این شهید والامقام در الف دزفول  منتشر و سپس در رسانه های مطرح کشوری همانند فارس نیوز ، مشرق نیوز و . . .  تکثیر گردید را می توانید در اینجا مشاهده بفرمایید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
علی موجودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی